duminică, 29 martie 2009

high...


Inca o zi de plictiseala in Bucuresti..m-am trezit cu o durere ingrijoratoare de cap..si am realizat ca am dormit mai mult decat era nevoie pentru ca ceasul s-a dat cu o ora inainte..
Ieri am fost dezamagita de vointa oamenilor in general...iar..Ziua Pamantului..etc..ma asteptatm, ca la ora propusa Bucurestiul sa ramana in intuneric pentru cel putin 5 minute..insa nu s-a intamplat deloc asa...un mic anunt la televizor...luminile pe strazi au ramas aprinse..insa eu si colega mea de camera ne-am oferit placerea de a stinge lumina si de a sta la lumina lumanarii pentru un pic de timp...
Acum astept sa vad si stirile pentru a vedea reactiile celor care aseara au fost in Piata constitutiei si au luat parte oficial la eveniment..macar acolo s-a stins lumina...
Adevarul este ca aceasta e lumea pe care noi o criticam dar o acceptam asa cum e pentru ca nu suntem capabili sa o schimbam...impotenta..lene..nepasare...si pentru ca noi am creat-o...

Un comentariu: