duminică, 1 martie 2009

este Azi..


Inca un incaput de luna..dar nu orice inceput, e inceput de primavara chiar daca ghioceii au aparut deja, acum spun ca a venit Primavara..dar la ce bun..alb si rosu azi de 1 Martie..nu sunt acasa..sunt in Bucuresti si e ciudat pentru ca m-am obisnuit sa stau printre ai mei, iar aici sunt multi ce imi par straini si la fel le sunt si eu lor.
Totusi sunt oameni ce se pare ca s-au gandit azi la mine..m-am trezit cu ei la usa mea..si sunt niste comori pe care poate ca abea acum incep sa le cunoasc...
Un singur lucru imi lipseste din acest peisaj, cel la care tin...si de care imi este asa de dor...
Happy Martisor my dear...
Happy Martisor si voua cititori de bloguri, prieteni, cunoscuti si necunoscuti sa aveti o zi plina de Rosu si Alb, de Ghiocei si Soare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu