luni, 16 martie 2009

Eclipsa..


Gata..inca o carte s-a terminat...si simt ca s-a sfarsit si ceva din mine..poate ca suna aiurea..o carte sa aiba asa o influenta asupra unei persoane...dar aceste carti sunt drogul meu..si orice ar fi ..oricat as incerca sa nu le mai recitesc imi e imposibil..in ele ma regasesc..imi regasesc "vampirul si varcolacul" din viata mea lupta pe care am dat-o si eu cu mine ca sa aleg..greseli pe care le-am facut si i-am ranit...M-am enervat nespus de rau citind aceasta carte...m-am enervat pe mine..pentru ca citind realizam greselile pe care le-am comis eu...am fost nedreapta si i-am pierdut pe amandoi desi amandoi stiu ca m-au iubit poate la fel de mult..chiar daca pentru "vampir" am insemnat mai mult decat pentru "varcolac"..nesiguranta...si frica..si egoismul m-au facut sa ii pierd...
Cel putin Bella inca ii mai are pe amandoi...si ii va avea mereu chiar daca transformarea ei va avea loc pentru ca a ales..l-a ales pe El, pe Edward.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu