marți, 10 martie 2009

...X

Sa spuneam ca intentionat nu am scris nimic in ultimele 2 zile si am lasat cuvintele sa zaca in mine pana azi..
Ajung in fiecare zi la concluzia ca tot nu ma cunosc..ca nu stiu exact cine sunt..ca astazi imi place mierea si maine zaharul, ca azi dorm mai bine pe stanga si ca ieri am dormit mai bine pe dreapta, ca azi nota "La" suna mai bine decat a sunat ieri cand inca eram acasa..ca a avea curaj inseamna a avea tupeul de a spune in fata ce crezi..ca traiesc printre furnici precum un fir de iarba...
Viata e plina de surprize si ca mie imi place asa cum e Ea...de ce sa ma plang cand sunt atlii care se plang mai "tare" decat mine iar vocea mea nu poate sa ii acopere asa ca am ales sa nu ma plang si sa ma bucur de fiecare zi asa cum e ea.. si sa imi "bag picioarele" din cand in cand doar asa de drag si sa ii ascult pe ei..cei care in fiecare zi aproape se plang ca oarecum cuta de la pantaloni nu cade perpendicular pe axa de simetrie a pamantului...e criza de spatiu de parcare...e criza de zambete..e criza de oameni fericiti...
Dar pe mine nu ma doare...am doua urechi si am sa va ascult mereu cu zambetul pe buze..pt ca la mine nu e criza de timp...
O saptamana frumoasa va doresc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu