joi, 2 aprilie 2009

pentru ca e 2


Azi a fost greva...bravo studenti din Timisoara..bravo pentru ca ati reusit ceea ce studentii din Bucuresti nu au reusit..s-au virat in sfarsit bursele in contul facultatilor..cu marire cu tot(15% asa cum ni se promite din 2008)..
Azi a avut loc inaugurarea Teatrului National din Caracal..se joaca teatru in teatru la Caracal dupa 22 de ani..
Azi am chiulit la pentru prima data la un seminar pentru ca afara ploua...
Azi am primi flori si Ciocolata...
Azi mi-am vazut prietenii...
Azi Dodo a cunoscut-o pe Vivi..el trebuie spalat pentru ca ea e prea noua pentru el...
Azi mi s-a facut dor de casa si de liceu mai mult ca niciodata..primavara e aici si eu vreau sa traiesc mai mult azi decat ieri...
Pentru ca azi e 2 si pentru ca am facut 20 de ani...

3 comentarii: