miercuri, 25 februarie 2009

zile mari...

S-a intamplat o minune...aseara am dormit la ea..la prietena mea..ahh a fost asa de bine..
Hei nu va ganditi la prostii...eu si Andreea doar am stat la o barfa "mica" pana catre dimineata cand am decis ca e timpul sa dormim, nu de alta dar urma sa mai mergem si la facultate, la naiba.
S-a lasat cu ciocolata, cu ras muuuult pentru ca ne-am imaginat o intalnire peste ani intre noi doua...
" Buna Andreea ce mai faci? Unde lucrezi?
- Pai uite vezi cladirea aia mare, ce se numeste Judecatorie? Acolo lucrez eu.
- Vazi de frumos.. ma bucur pentru tine..pai si ce faci tu acolo?
- aaaa...hai sa iti arat...vezi biroul ala...?
- Da, e al tau..?
- Il vezi si pe celalalt?
- Si ala e tot al tau?
- Nu...dar eu fac curat in ele...cam prin toate fac curat...sunt femeie de servici..dar tu ce faci?
-aaa euuuu! euuu! schimb becurile din bioul in care faci tu curat!"

Azi am luat masa in oras...:))..ca asa se face mai nou..eu, Andreea si Alin (Borde)..Deci ne-a stiut tot Maxxul..am ajuns la concluzia ca Andreea nu are o relatie si poate altceva :>:>:>:>:> (cine stie cunoaste)..si asa mai departe...
Aveam nevoie de toate astea...thanx my dear friends!

Un comentariu: