sâmbătă, 2 mai 2009

de 1 mai...

Pentru ca vreau sa ma linistesc, sa imi revin dupa un film pe care tocmai l-am vazut si la care am plans de ma doare capul...vreau sa va sugerez sa mergetila teatru..vreau sa va propun o piesa ce se numeste "Capra sau cine e Sylvia?" cu actori precum Marcel Iures, Emilia Dobrin, Constantin Draganescu, Marius Damian in regia lui Alexandru Dabija. Pretul biletelor: 25 LEI integral, 15 LEI redus pentru elevi si studenti. Piesa o puteti vedea la teatrul Act din Bucuresti la orele 19:00.
La mine piesa a venit dupa o ploaie asa ca de 1 mai alaturi de persoane dragi si persoane pe care ploaia ti le aduce.
Iar aceasta este o fotografie introductiva a ceea ce va urma!

Un comentariu:

  1. Deci io am bagat un Nurofen 400, adica d-ala forte ca sa nu ma ia raceala dupa ploaia pe care am luat-o noi :)) Dar macar ne-am distrat.

    RăspundețiȘtergere