marți, 26 mai 2009

carpe diem

Scriu acest articol in urma consumarii unei sticle de bere...incercand sa imi dau seama ce ma doare si de ce!?
Sunt decizii pe care le iei nu pentru ca vrei ci pentru ca trebuie...si asta e ceea ce ma scoate din sarite cel mai tare...vrei sa inceteze o durere provocata de placere..da stiu ca suna complicat dar asa e, iar singura modalitate de a renunta la rau e prin a renunta la bine.
Asa e viata..iar eu de aceasta data nu pot face nimic ca sa o schimb!
Am trait clipa dar mai mult au trait-o cei din jurul meu, pentru ca dupa clipa pentru mine urmau ore de intrebari cu un raspuns ce nu imi convenea dar pe care trebuia sa il aud..Nu aveam voie sa merg mai departe si totusi am facut-o..dar ..
Sper ca m-am oprit la timp...desi era un joc ce nu trebuia inceput..eram prea multi jucatori si nu toti acceptam regulile impuse.
Pentru toate exista un inceput si un sfarsit!

2 comentarii:

  1. Carpe diem et carpe noctem :)
    Nu stiu ce ai sfarsit dar sper sa ai mai mult noroc cu noul inceput :D
    Poate imi povestesti odata mai multe?

    RăspundețiȘtergere
  2. Deciziile pe care le luam sunt mereu un compromis intre ceea ce simtim si ceea ce gandim.Ceea ce nu inteleg este de ce unii se lasa purtati de val desi sunt constienti ca nu e bine iar cand ratiunea se "autosesizeaza" realizeaza ca e putin cam tarziu. Totusi mai bine mai tarziu decat niciodata.

    RăspundețiȘtergere