sâmbătă, 16 mai 2009

STOP

Opreste-ma din mers si spune-mi ca visez..m-am saturat sa vad ipocriti in jur...scriu acest articol pe fuga.pentru ca plec..ma duc de nebuna..poate ca nici eu nu stiu unde...astept un apel dar am sa plec inainte sa il primesc pentru ca nu mai suport peretii din jurul meu..am nevoie de aer..de munte..de mare..de El..ce exista..da amicule de cico exista pentru ca exist eu si nu vad de ce El nu ar fi...
As alerga dincolo de aparente..as vrea sa vad ce nu toti vad...si as vrea sa va spun tuturora ca imi e bine singura...imi e bine cand tac si ascult ce banalitati va ies pe gura..ce monotone sunt vietile voastre ce plictiseala e in jur...
Poate cand am sa ma intorc are sa fie mai bine....

2 comentarii:

  1. Sunt momente cand monotonia si ostilitatea unora ne sufoca...dar trebuie sa avem puterea de a gasi lucruri placute si liniste acolo unde pare imposibil.Cum altfel am rezista?!

    RăspundețiȘtergere