vineri, 22 mai 2009

pentru ca e 22...

si ce daca e 22...inca o zi de vineri,inca o zi de mai si inca o zi din 2009...dar asta e probelma ca e un 22 mai din 2009..e prima zi...iar stau si de plictiseala apar intrebari legate de activitatile celor din jur, legate de tradatori..de cei ce mint si inseala..de cei ce nu stiu sa aprecieze ceea ce au langa ei..si isi prefera viata asa "aiurea", fara sa intervina asupra ei...replica lor este:"asta e viata"...eu va spun ca nu, nu asta e viata..e ceea ce voi creeati, alegeti sa faceti si sa fiti..comoditatea e ceva ce vine natural , ce tine de lene de impotenta de a te ridica mai sus...
in viata mea de pana acum am fost destul de "caine de om" pentru ca eu am profitat de tot ce mi-a aparut in cale..poate nu corect dar macar am incercat..nu am putut sa spun nu..m-am riscat mereu chiar daca la sfarsit am avut multe de pierdut..dar macar am incercat ..mi-am oferit placerea asta..dar altii prefera sa vada actiunile altora si ei sa fie doar cei ce uneori schimba canalul pentru ca s-au plictisit de primul program...sau poate au ramas fara bere si s-au gandit sa mai ia..sau poate ea si-a rupt o unghie stand si nici sa asiste nu mai poate...
Omule actiunile tale au importanta...

2 comentarii: