duminică, 26 aprilie 2009

am trait...

Pentru ca ieri internetul nu a mers..reteaua mobila la fel moarta nu am putut sa va povestesc ce am trait..a fost cutremur..asa cum toti stiti deja.
Stateam eu destul de linistita in pat si simt ca ceva sub mine se misca usor...aud zgomot..si zic in gandul meu.."bey ce vecini energici am"...mai astept o fractiune de secunda si vad cum dulapul meu gigant se clatina si i se deschide usa.."astia nu sunt vecinii mei..e cutremur"...culmea a fost ca nu am simtit frica ci o placere sadica presupunand ca am sa imi privesc tavanul cazand..mama in schimb tremura si ma strangea in brate pentru ca are mai multa experienta decat mine si stie cum e sa traiesti un cutremur puternic! Spre dezamagirea mea s-a terminat destul de repede desi daca stau acum sa ma gandesc nu cred ca ar fi fost asa dragut sa vad cum totul se duce de rapa...Cum era si normal seara ne-am strans la barfa si ce alt subiect mai interesant de discutat decat.."la tine cum s-a simtit cutremurul?"..seara tarziu s-a lasat cu povesti din '77 si asa mai departe...ce e drept, e ca e fain sa stai cu parintii..unchi..matusi..prieteni si sa ii asculti aducandu-si aminte de vechile vremuri!
A trecut insa si acest eveniment ce nu trebuie sa faca altceva decat sa ridice niste semne de intrebare in ceea ce priveste vietile noastre pentru ca totul incepe usor, usor sa o ia razna!

Un comentariu:

  1. deja ce ai facut de cutremur a inlocuit celebra ce ai facut de revelion? :)))
    si cu toate astea comentariile moderatorilor tv au facut deliciul publicului , de multa vreme n am mai vazut atata incoerenta si disperare la jurnalele de stiri

    RăspundețiȘtergere