duminică, 22 februarie 2009

pana la reascultare..

In seara asta am asistat la un moment de buna dispozitie initial, pentru ca s-a lasat cu bauta dar si la un moment trist...am vazut un bun prieten cum devine sentimental pentru ca a fost ultima sa emisiune de party pe etaj..
Asa cum ati vazut intr-un articol anterior v-am povestit de profmcampus si de Mihai, ei bine se pare ca a ajuns la concluzia ca trebuie sa mearga mai departe si a decis sa paraseasca radioul unde a crescut timp de un an si jumatate...
Imi pare tare rau ca nu il mai pot stresa in weekend, ca nu mai pot sta asa la barfa cu el, ca nu ma mai pot amuza de modul in care fizicul lui comenteaza la fiecare interventie...
Am satisfactia ca voi putea sa il ascult totusi, chiar daca la alt radio...
Radio Prahova ai grija de el ca e baiat tare fain...
I am going to miss you my dear friend..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu