vineri, 6 februarie 2009

u..me...us

Gata sesiunea..nici o restanta...vacanta 3 saptamani..din pacate se pare ca raceala nu tine cu mine si se incapataneaza sa ma tina inchisa in casa cand eu vreau sa ies..sa alerg sa ma bucur de soare..
E soare..e frumos..e cald..si vreau si eu sa il simt cum imi scalda pielea cum imi coloreaza pupila...orice ar fi am sa ies...
Pasiunea a renascut..am sa imi iau aparatul foto si am sa ma simt din nou ca acum mult timp cand inca ma mai luptam sa nu las ideile mele sa piara din cine stie ce cauza...inevitabiul a avut loc..dar acum multumita unei simple sedinte de poze..mi-am recapatat aerul si dorinta de mai mult..de a vedea eu ce altii nu pot sa vada...de a ma trezii dimineata cu o idee care sa nu imi incapa in piept si sa o astern pe hartie intr-o schita simpla...
Helen is back..

Un comentariu: