joi, 4 martie 2010

Sentimente...

Am avut marea placere de a asista ieri la o sesiune de inregistrari in cadrul clubului Ai Talent.
Spre marea mea surpindere m-am simtit mult mai bine decat ma asteptam, de parca eram acasa, cu familia. Fara oameni falsi in jur, doar oameni care au muncit si care si-au dorit sa iasa ceva bine..si a iesit extraordinar de bine...persoane care nu te cunosc dar care ti se deschid si ajungi sa porti discutii pe care in mod normal le ai cu vechi prieteni, reactii la care nu te astepti.
Aseara am fost extrem de mandra ca faceam parte din clubul artistilor, si imi tipa inima de fericire...si abea astept sa ajung si eu astazi la sala sa imi aud baietii cantand..sa radem si sa ne enervam daca ceva nu iese bine..sa dau afara toata fericirea ce sta inchisa in mine...
Da, cu siguranta pot spune ca muzica este iubirea mea...ca oamenii care fac asta au tot respectul si admiratia mea...
Multumesc din suflet familiei Ai Talent...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu