miercuri, 21 ianuarie 2009

Chimie...

trebuie sa recunosc ca nu ma asteptam sa ma bucur asa de mult de un 6..dar da,..ma simt mai bine cand iau un 6 decat un 10..mai ales ca e vorba de chimie..primul examen serios de pe anul asta si din sesiune a fost cel la chimie..nu am dormit 3 seri la rand..dar l-am luat..acum pot sa imi bag ceva in ea de carte..sa o arunc de la etajul 4 sau eventual sa ii dau foc..
Ma simt asa de bine..am sa beau azi..desi am mai baut..ma mai asteapta si alte examen dar satisfactia pe care o am acum nu mi-o pot oferi nici matematica si nici alta materie tampita...
P.S. imi cer scuze daca vocabularul meu nu este foarte Ok dar sunt cam ametita cand scriu aceste randuri..

3 comentarii:

  1. chimia e ca un blestem;)) eu sunt pllictisit de atata chimie:D
    BV

    RăspundețiȘtergere
  2. daca ai impresia ca e grea chimia...incearca biochimia :P mie imi da dureri de cap de vreo saptamana...e ingrozitoare!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. e chimia-fizica nu e doar chimie..si mai e si un prof nebun de a picat mai mult de 80%..dar da e urata si biochimia...sau nu sunt profesorii suficient de fun ca sa faca si materia frumoasa...

    RăspundețiȘtergere