duminică, 25 ianuarie 2009

Asculta si tu...!!!


Ei sunt..Bobo


si Mihai

si Eu..cu...Bobo


Am dat peste acest radio acum cateva luni dar, imi este asa de drag..imi e drag pentru muzica lui si pentru oamenii ce fac atmosfera in fiecare seara..Bobo si Mihai...nu credeam ca o seara de stat intr-un studio de radio iti poate oferi asa de multe..
Aseara am avut placerea sa vorbesc si eu in emisiunea amicului meu Mihai..pentru ca acum imi pot permite sa ii spun asa...e placut si il inteleg perfect de ce iubeste aceasta "lume" nevazuta dar auzita.
Tot cu ei am fost si pentru prima data intr-un club in Bucuresti...Cum sa nu iti cada acesti doi oameni cu tronc..cum sa nu ii iubesti cand iti aduc zambetul pe buze..
Bobo e copilul matur, creativ, energic....foarte energic...si ii multumesc ca ma suporta cand vin sa il stresez...cand nu mai am chef de invatat!
Mihai este cel ce te asculta mereu si cu el poti mereu discuta despre orice fara nici cea mai mica jena..


Daca v-am starnit interesul am sa va recomand sa vizitati blogul profm campus... http://www.profmcampus.ro ...sau sa cautati frecventa 103.8..ENJOY

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu