miercuri, 25 noiembrie 2009

poate ca...ar trebui sa...


Asa a inceput totul ...cu frunze de toamna cazute pe strazi..cu un zambet si o privire aruncate fara voie..s-a transformat totul intr-un vis..feerie...o noapte de muzica si acorduri de chitara ele m-au adus unde sunt azi...la starea in care sunt azi...din pricina ta...nici nu stii cat de mult iti multumesc pentru tot ce mi-ai oferit, pentru faptul ca m-ai facut sa ma simt iar eu..sa las partea aceea rationala sa se opreasca din dominatie, sa ma las pe mine sa simt, sa traiesc asa cum vreau. Usor, usor acordurile de chitara ma vor face sa ma indragostesc si mai tare, nu imi e frica..din contra, imi e pofta de ce are sa vina si astept cu nerabdare tot ceea ce viata imi rezerva..imi fac planuri si visez. Sambata sper sa pot ajunge la concert la The Marker, duminica e zi in familie, luni e plin de plimbari prin magazine, marti e 1 decembrie zi de culturalizare, maine am partial dar parca tot ce imi doresc e sa cad si mai mult in visare. Multumesc voua ochilor albastrii pentru tot...pentru femeia din mine si pentru copilul ce sunt.
Poate ar trebui sa revin la starea mea realista, dar de ce as face asta cand imi e asa de bine asa...am ambitia de a continua orice ar fi,pentru ca vreau si pot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu