sâmbătă, 7 noiembrie 2009

opriti ceasurile.

Mi-as dorii ca acum toata lumea sa isi opreasca ceasurile si sa creada ca s-a oprit si timpul ca nimeni nu se mai misca decat ei...ce ai face...ce iti trece prin cap..de ce nebunie ai fi in stare..?
Aberez..ceasul meu s-a dat inapoi ascult Kamelot, am ascultat azi toate albumele lor si mi-am amintit de cat de bine era in liceu, ce copila prostuta eram..iar acum sunt momente in care nu ma recunosc si incerc sa imi dau seama de ce m-am schimat..sunt parti care imi plac si parti pe care le urasc la mine..detest faptul ca am incetat sa mai desenez.ca nu imi mai fac timp pentru fotografie sau sa citesc...urasc ca am devenit tupista si ca ma joc de multe ori cu psihicul oamenilor..uneori involuntar...imi place ca m-am ambitionat pe partea muzicala, imi place ca am spart un pic din carapace, imi place ca nu am incetat sa iubesc...imi place ca inca sunt Helen si Elena...
Simt cum mi-au intrat in minte versuri pe care le-as desena..sa imi vad mainile pline de creion si carbune, sa simt ca dau nastere la ceva simplu dar complicat, greu si usor...Am asa de multe ganduri si dorinte...ma lupt sa devina realitate dar mai sunt si asa de multe piedici pe care de multe ori nu reusesc sa le dobor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu