vineri, 25 septembrie 2009

tablou in pixeli..

Imi e scarba de incultura ce se promoveaza in fiecare zi in scoli, pe strada, la televizor in grupul de prieteni. Am ajuns in stadiul in care imi doresc sa merg la munca din simplul motiv ca emisiunile de la TV ma deprima ma indispun, stirile sunt un virus ce patrunde fara sa vrei si iti imbolnaveste mintea, te face sa fi mai nervos, mai fricos, mai lipsit de dorinta de a trai si de a simtii ca lumea din jurul tau nu e un monstru.
Suntem oameni ce se intorc la stadiul de animale. Nu mai stim sa respectam sau sa dam fara a astepta ceva in schimb..totul se intampla pe baza de pile, de bani, de cat de al dracu esti.
Ramanem pustii de sentimente..tinerii isi umplu mintea goala cu manele si un ritm de house ce e acelasi pentru fiecare "melodie"..unde sunt versrile in care iubirea are rolul principal, unde sunt oameni care atunci cand fac dragoste asculta Brian Adams, unde sunt femeile care apreciaza un barbat pentru altceva decat grosimea portofelului, unde sunt barbatii care obisnuiau sa cumpere flori doar pentru ca e marti.
Pierdem controlul unei lumi care stia ce e cultura, respectul si frica de D-zeu.
Va las sa a ganditi la ceea ce eu am mentionat mai sus...ce e de facut?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu