marți, 9 iunie 2009

Marti

Primul examen..trecut cu bine..matematici speciale..un pic dezamagita de mine dar promit sa imi iau revansa..daca mintea mea nu ar zbura la norii de pe cer poate ca as putea sa ma concentrez mai bine si sa dau si un randament mai bun.
Aseara iar nu am dormit..am crezut ca o sa adorm si o sa ratez examenul asa ca m-am concentrat la plansul unui caine milog, la vantul rece ce patrundea in camera, la cearceaful pe care il impatuream, pe paharul ce era luminat usor,ceasul a sunat si asa cum era normal l-am auzit..insa tot nu eram constienta de ceea ce se intampla...imi era frica de mine, de faptul ca am sa clachez, ca am sa uit tot, si totul va uita de mine..plus ca mai era un gand ce patrundea printre imaginile cu formule, ultimul exercitiu rezolvat...si se pierdea tot, deveneam captiva unui peisaj ce imi placea, nu departe de realitate...
Next...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu