vineri, 26 iunie 2009

finish..


gataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!plec acasa..fericirea ma cuprinde din toate partile..am terminat sunt integralista, a trecut un an si nici nu imi vine sa cred, un an la o facultate la care acum un 10 luni nici nu m-as fi gandit ca as putea rezista..si cu atat mai putin ca o sa ajunga sa imi placa. Inginer..inca 3 pasi inca 3 ani!
Colgii mei dragi sper sa ne vedem la mare..prietenii mei de acasa..ajung si eu in 10 ore!
Deseara beau..si cant..lautari here i come!
Maine cinematograf la sectia de arta plasitca si trezire din betie..seara iar betie...si duminica piscina!
Luni analize pentru carnetul de conducere, si marti incep serviciul!Inca o exeprienta ce o voi face sa fie unica, va urma o vizita la munte si una la mare!fun fun fun!
Vacanta placuta va doresc..mult chef si voie bune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu