duminică, 23 august 2009

rau de mare..

ma simt al dracu de rau..dupa 3 ore de somn din 24..trezirea de dimineata la 8.00
pentru ca serviciul e important, mai important decat somnul meu..
Ieri am trait cea mai frumoasa si plina de adrenalina experienta din viata mea...oare voi stiti cum e sa mergi pe un motor cu o viteza de 240 km/h, sa simti cum iti zboara casca pentru ca e prea mare, sa simti ca ti se rupe corpu si ca te descompui in furia vantului ce se formeaza in jurul tau, sa simti ca mainile tale or sa se desprinda si ca o sa cazi, o sa mori..dar simti de asemena cum viata devine cea mai importanta atunci, fiecare secunda se scurge asa de repede si tu tii de ea si o pretuiesti pentru ca e a ta si o traiesti altfel, o traiesti din plin, si fara frica de nimic, inchizi ochii si ii deschizi privind un cer ce te urmeaza..multumesc prietenului ce mi-a oferit ocazia sa traiesc toate aceste sentimente si senzatii!
Am renascut la fel de sentimentala cum eram candva dar un "Amic" a ucis asta pentru ca s-a crezut prea barbat..acum simt pentru un El ceva ciudat, inexplicabil, dar distanta e prea mare intre noi..asa ca nu imi reamane dacat amintirea ultimului sarut..si cele trei puncte de suspensie, ca poate cine stie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu