joi, 30 iulie 2009

orbi..

sugestii...transparenta nedefinita...zile ce trec si tot ce simt e oboseala..parca incerc sa ma extenuez ca sa uit de sentimente..sa uit ce simt si ce am trait candva..visele au ajuns sa nu mai existe pentru ca atunci cand nu fac nimic si visez sunt cosmaruri din care ma trezesc speriata si panicata..si tot ce imi doresc e sa ma obosesc..m-as obosii si mai tare daca nu as avea responsabilitatea serviciului de a doua zi..
m-am obosit la piscina..m-am obosit pe role...m-am obosit alergand..si tot mai vreau si mai pot..a trecut o luna de cand nu am mai scris nimic..din lipsa de timp, din lipsa de idei..sustin ca am principii dar reusesc sa le incalc..si la ce bun..cand apoi ma obosesc ca sa uit ca am gresit!...unde e de fapt locul meu nu stiu..dar pana am sa il gasesc va mai trece ceva timp...trebuie sa ajung la momentul critic in care sa nu mai pot..in care sa cad..ca sa pot sa privesc din nou..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu